משהו עלי:
עיינה טייכר יעיר

קופירייטרית, כותבת תוכן ומנהלת מדיה חברתית.

בעלת BA בתקשורת וניהול, בוגרת קורס קופירייטינג.

לאחר עשור של עבודה בתקשורת ביחסי ציבור, בטלוויזיה (חדשות ערוץ 10), קידום אתרים וניהול מדיה חברתית (זאפ גרופ) וקופירייטינג, החלטתי לצאת לדרך עצמאית, ולפתוח את STOSO – שמתמחה בשיווק באמצעות תוכן.

STOSO הוא קיצור באנגלית של SomeThing Of SomeOne (בתרגום חופשי: "משהו של מישהו"). 

סבתא שלי ז"ל, היתה נוהגת לומר על דברים ממש טובים ומיוחדים שהם "משהו של מישהו!".

מתוך אהבתי לסבתא ולמילים, אימצתי את הביטוי והוא חלק בלתי נפרד מהעשייה שלי.

אני ניגשת לכל משימת כתיבה ורעיונאות מתוך התפיסה שזה "משהו של מישהו".

כל סלוגן, כתבה, טקסט באתר, ברושור או שם לעסק חדש של לקוח – הם משהו חשוב ומשמעותי עבור אותו מישהו, ולכן הם צריכים להיות לא פחות ממעולים.

 

הדברים שאני עושה

ניסיון של למעלה מעשור הביא אותי להכיר לעומקם את עולמות התוכן והשיווק השונים, ולעשות את מה שאני הכי מאמינה בו: שיווק עם תוכן.

ללקוחות שלא מחפשים רק מילים על גבי מילים – אלא תוכן ממשי, מותאם אישית, שיקדם עבורם את העסק.

לקוחות

הוא משהו הפייסבוק הזה!